31 Mar 2014

RANDOM .



Assalamualaikum,


Mengenai Harapan dan Janji .

      baru-baru ini , cousin ku bercerita mengenai sesuatu . masih baru lagi . ini salah satu komunikasi nya dengan seorang teman .


"apa yang paling awak takut?"

CINTA .

"Awak pulak?"

saya takut pada HARAPAN dan JANJI .
   

Krik krik krik .....


Mungkin masa itu fikiranku seoleh-oleh , terdiam dan termenung sekejap !.


Terlalu  ...... sangat mendalam .


takut .



Pada-Mu aku berserah segalanya . 

Jodoh ,
Ajal,
Rezeki,
diri,
dan 
segalanya 
ku serah 
pada 
Allah . 


Aku tahu Allah akan menjaganya untuk ku , Permudahkanlah . :)




23APRIL2014 , *counting datee :*excited hihi
 

                                                                                          


Sekuat mana sekalipun , akhirnya akan jatuh rapuh .

jatuh ke bawah ,

sehingga sukar untuk bangun kembali ,

tanya pada diri .



apa silap aku?

mungkin aku terlalu berdosa?

sehingga di uji sekalian rupa .

Allah,

bantu aku .

aku lemah ,

Allah pasti mendengar .

percaya pada-Nya .

*Senyum manis .





 Kuatkan diri menghadapi apa jua cabaran dan ujian yang diberikan , Selamat Jalan MARCH 2014 , Selamat kembali APRIL 2014 . moga april akan berlalu dengan baik dan semangat menghabiskan sisa-sisa latihan industri . InsyaAllah :)











Muhasabah diri ,
-NMH-